اخر ما

این لحظه ها رو دوست دارم         لحظه ای که کنارتم قد نفس تو رو میخام                 حتی هواتو دوس دارم وقتی کنارم میشینی *  زل میزنی توی چشام  * طرز نگاتو دوست دارم حال و هواتو دوست دارم ،برق نگاتو دوست دارم ،حتی نفس کشیدنات ،دلبریاتو دوست دارم حال و هواتو دوست دارم ،طرز نگاتو دوست دارم، حتی نفس کشیدنات ،دلبریاتو دوست دارم من و عاشق کردی تو با اون لبخندت دلمو هوایی کردی من شدم پا بندت چرا نمیشه باورت دیونتم دوست دارم               همه دنیای منی تو فقط مال منی حال و هواتو دوست دارم، برق نگاتو دوست دارم، حتی نفس کشیدنات، دلبریاتو دوست دارم این لحظه ها رو دوست دارم         لحظه ای که کنارتم قد نفس تو رو میخام                 حتی هواتو دوس دارم وقتی کنارم میشینی  * زل میزنی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 23:53 توسط حجت